Nöjdare kunder är ett prioriterat mål för oss. Snabbare återkoppling samt utökad tillgänglighet är två förbättringsområden som införts.
Kan vi underlätta våra kunders vardag på något sätt så ska vi givetvis göra det. Därför samlar vi kontinuerligt in feedback vilket ger oss värdefull information kring vad som funkar bra men också förståelse kring vilka områden som kan förbättras.
Två viktiga områden där våra kunder tycker det finns förbättringspotential är:
- Snabb återkoppling på vad som blev överenskommet vid kundkontakt
- Lätt att komma i kontakt med kundansvarig säljare
Dessa två områden har vi valt att prioritera, arbeta med och kontinuerligt följa upp för att bli bättre. Konkret kommer vi dokumentera och stämma av varje kundkontakt, (fysisk eller via telefon) samt ge snabb återkoppling på vad som blev överenskommet.
Vi har redan nu infört ett uppdaterat telefonisystem för att utöka vår tillgänglighet. Det innebär konrket att kunder som söker sin ansvarige säljare men inte lyckas nå denne, enkelt ges möjlighet att utöver att lämna meddelande istället kan bli kopplad till kundservice, växel eller till innesäljare för vidare hjälp.